Boon Repair & Telecom, een erkende Onafhankelijke Reparatie Verstrekker (IRP) voor Apple-apparaten

Let op: Neem de tijd om dit artikel zorgvuldig door te lezen om volledig te begrijpen wat we kunnen bieden. Gedetailleerde informatie over onze diensten vindt u verderop in dit artikel.

Wij zijn gespecialiseerd in het repareren van verschillende Apple-apparaten

Waaronder: 

iPhones

iPads

MacBooks 

iMacs

Boon Repair & Telecom is geautoriseerd onder het Apple Independent Repair Provider Program, wat betekent dat wij een bedrijf zijn met een uitstekende reputatie. Onze technici zijn gecertificeerd als ACiT (Apple Certified iOS Technician) en ACMT (Apple Certified Macintosh Technician).

Als erkende IRP hebben wij toegang tot dezelfde originele Apple-onderdelen en diagnostische tools als de officiële Apple-verkooppunten. Bovendien kunnen wij een breder scala aan reparatiediensten aanbieden dan door Apple zelf wordt aangeboden, waaronder alternatieve schermvervanging, reparaties aan laadpoorten, gegevensherstel, boardniveau-reparaties en meer. 

Bij Boon Repair & Telecom bieden wij altijd reparatieopties aan, zodat u niet gedwongen wordt om uw apparaat te vervangen door een nieuw exemplaar. Bovendien adviseren wij u altijd over de meest kosteneffectieve oplossing.

Het is belangrijk om te begrijpen dat als u ervoor kiest om uw apparaat door een erkende IRP te laten repareren, dit niet onder de officiële Apple-garantie valt. Eventuele schade veroorzaakt door niet-officiële of gebruikte Apple-onderdelen kan worden uitgesloten van de garantie. 

Boon Repair & Telecom biedt zijn eigen garantiedekking voor alle uitgevoerde reparaties, zowel erkend als niet erkend.

In eenvoudige bewoordingen betekent dit dat wij geen gratis reparaties kunnen uitvoeren binnen de garantieperiode van Apple. Als het gebruikte onderdeel geen origineel Apple-product is, wordt u hiervan op de hoogte gesteld en begrijpt u dat dit niet onder de officiële Apple-garantie valt.

Indien u ervoor kiest om de officiële weg te volgen, dient u rekening te houden met enkele aspecten:

U betaalt mogelijk meer voor dezelfde service dan bij een niet-geautoriseerde IRP (hoewel er geen melding wordt weergegeven).

    • De “Zoek mijn iPhone”-functie moet zijn uitgeschakeld voordat de reparatie kan worden uitgevoerd.

    • Uw persoonlijke gegevens worden gedeeld met Apple, inclusief uw volledige contactgegevens. 

Apple houdt graag bij wat er met elk individueel apparaat is gebeurd, door wie het is gerepareerd en wie momenteel de eigenaar is.

Melding bij gebruik niet officiële producten:

Wanneer in de volgende situaties:
Batterij vervanging: iPhone SE (2020), iPhone SE (2022), Xr, Xs, XS Max, 11, 11 Pro, 11 Pro Max, 12 Mini, 12, 12 Pro, 12 Pro Max, 13 Mini, 13, 13 Pro, 13 Pro max, 14 Mini, 14, 14 Pro, 14 Pro Max, 15, 15 Plus, 15 Pro, 15 Pro Max
Display vervanging: iPhone 11, 11 Pro, 11 Pro Max, 12 Mini, 12, 12 Pro, 12 Pro Max, 13 Mini, 13, 13 Pro, 13 Pro max, 14 Mini, 14, 14 Pro, 14 Pro Max, 15, 15 Plus, 15 Pro, 15 Pro Max
Achtercamera vervanging: iPhone 12 Mini, 12, 12 Pro, 12 Pro Max, 13 Mini, 13, 13 Pro, 13 Pro max, 14 Mini, 14, 14 Pro, 14 Pro Max, 15, 15 Plus, 15 Pro, 15 Pro Max

Gebruik wordt gemaakt van niet-officiële (lees: niet direct bij Apple aangeschafte) onderdelen, zal er een melding worden getoond dat er niet kan worden gecontroleerd of het betreffende onderdeel origineel is ook al is deze wel origineel. Deze melding zal uiteindelijk verder in de instellingen worden getoond. Indien u wel kiest voor officiële (lees: direct bij Apple aangeschafte) onderdelen, zal deze melding niet worden getoond.

Let op: Het gebruik van niet-officiële onderdelen (dat wil zeggen, onderdelen die niet rechtstreeks bij Apple zijn aangeschaft) betekent niet dat uw apparaat onbruikbaar wordt. Als wij bijvoorbeeld een origineel onderdeel gebruiken (bijvoorbeeld verwijderd van een nieuw toestel), zal dit precies dezelfde functionaliteit bieden als een officieel onderdeel dat direct bij Apple is gekocht. Het enige verschil is dat u mogelijk een melding te zien krijgt.

Voor verdere vragen over onze erkende status en eventuele meldingen die u kunt ontvangen, kunt u uiteraard contact met ons opnemen. 0313-312123

Apple IRP
Back To Top